Vásárlóink leggyakrabban feltett kérdései

Mit jelent a 100% termékvisszaküldés GARANCIA?

Kibontás után is visszaküldheted! Próbáld ki kockázat nélkül. A kutyatáp piacon egyedülálló módon termékeinket kipróbálás után is visszaküldheted. Ennyire biztosak vagyunk a minőségben. Kizárólag pozitív visszajelzéseket kapunk vásárlóinktól, és ezzel együtt egyre több fotót és videót is, amelyeket hamarosan webáruházunkban is láthatsz.

Jogszabályi értelmezésben alap esetben kibontott termék visszaküldése nem támogatott. Mi viszont nem csak hisszük, hogy a DOGSTEAK a legmagasabb minőséget képviseli a kutyatápok piacán, vásárlóink egybehangzóan pozitív visszajelzései alapján is biztosak vagyunk a márka erejében!

Ettől függetlenül úgy döntöttünk, hogy GARANCIÁT adunk első vásárlásodhoz

A DOGSTEAK 100% termékvisszaküldés GARANCIA azt jelenti, hogy termékeinket első vásárlásod alkalmával kockázat nélkül rendelheted meg. Amennyiben kutyusodnak nem ízlik, gondosan leragasztva, küldd vissza nekünk és mi visszatérítjük a termék árának összegét. Tudd, hogy ilyen eddig még nem volt és tudjuk, hogy a kutyusod elégedetten ropogtatja majd az ízletes falatokat! 

Örömteli, boldog ropogtatást kívánunk!

  Tovább a termékekhez >>>  

 

Hogyan lehetek dogsteak törzsvásárló?

Regisztrált vásárlóként az első vásárlásodat követően auomatikusan dogsteak törzsvásárlói státuszt kapsz. A második vásárlásnál a felhasználói bejelentkezés után a rendszer azonosít és - összeghatártól függetlenül - a vásárlás folyamán a kosaradban automatikusan aktiválja a 10% törzsvásárlói kedvezményt, hűségedért cserébe.

 

Élek a lehetőséggel!  >>> Regisztráció  

 

Van-e lehetőségem rendszeresen megkapni ugyanazt a terméket, külön rendelés nélkül?

Igen. Írásban lehet megrendelni ezt a szolgáltatást. Ennek semmilyen külön előfizetési díja vagy egyéb felára nincs. Ha szeretnéd adott terméket/termékeket, meghatározott időnként külön rendelés nélkül megkapni automatikusan, akkor küldj nekünk egy e-mailt az info@dogsteak.hu címre és beállítjuk rendszerünkben. Ez esetben is van lehetőség átutalással előre fizetni, ekkor minden feladást egy díjbekérés előz meg vagy a futárnál utánvéttel is tudod rendezni a számlát. Utóbbi esetben csak egy email-t kapsz arról, hogy a csomagot feladtuk.

 

Kérjük szépen add meg a levélben a 

 

  termék(ek) pontos nevét, 

  kiszelés(ek) méretét, 

  darabszámot, 

  fizetési módot (előre utalás vagy utánvét) és 

  kezdő időpontot és a kívánt gyakoriságot, 

 

mi pedig automatikusan küldjük a kívánt terméket a kívánt rendszerességgel. 

 

Természetesen törzsvásárlóként a kedvezményedet is automatikusan levonjuk a végösszegből.

 

  dogsteak ügyfélszolgálat  

 

 

Mit tegyek ha sérülten érkezik a csomagom?

Minden csomagot szigorúan ellenőrzünk feladáskor. 100%-ban sérülésmentes állapotban adjuk fel. Ritkán viszont előfordul, hogy szállítás közben megsérül. Minden csomagra biztosítást kötünk ezért is ne habozz a futárnál reklamációt benyújtani. A sérülés mértékétől függően el tudod dönteni, hogy a termék felhasználható-e vagy sem. Ha úgy ítéled meg hogy a sérülés mértéke miatt nem fogadható el számodra a termék, akkor ne vedd át a futártól. Reklamációt kizárólag kiszállításkor vesz fel a futár. A biztonság kedvéért kérjük készíts a sérülésről egy fényképet is és küldd el nekünk még aznap emailben, hogy soron kívül tudjunk küldeni neked egy másik azonos terméket. Köszönjük!

 

Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelésed sikeres véglegesítését követően 1-2 munkanapon belül meg kell kapnod a csomagot, amelyet az MPL futárszolgálat szállít. Hamarosan a csomagpontok is elérhetőek lesznek webáruházunkban.



 Munkanapokon 12:00 előtt leadott rendeléseket aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárnak. Már akár másnap is megkaphatod a címedre, ami a futárszolgálat leterheltségétől függően, az átadástól számítva 1-2 munkanap. A kiszállításról minden esetben sms értesítést kapsz. 

 A munkanapokon 12:00 után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon adjuk át a futárnak, így azokat várhatóan egy munkanappal később kézbesíti a futárszolgálat, mint a délelőtti rendeléseket.

 ● A hétvégén és ünnepnapokon leadott rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel és adjuk át a futárszolgálatnak.

 

Rendelés megkezdése: TERMÉKEK >>>

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A kosárban lehetőséged van választani az 

 

 - az előre-utalás és

 - az utánvét között.

 

Előre-utalás esetén a visszaigazolásban találod az átutaláshoz szükséges adatokat.

Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni. 

 

Hamarosan online bankkártyás fizetésre is lesz lehetőség. 

Ennek bevezetéséről minden kedves megrendelőnket e-mailben értestjük.
 

A rendelést ide kattintva kezdheted el:  TERMÉKEK >>>  

Szeretnék érdeklődni a hipoallergén témáról bővebben.

Az  alábbi aloldalon  részletesen írunk a hipoallergén témáról.

Viszonteladónak szeretnék jelentkezni. Mi a teendőm?

Viszonteladói szerződést kötni kizárólag a DOGSTEAK márka tulajdonosa, a dogsteak Kft. jogosult. A szükséges feltételek ellenőrzése és a szerződés megkötése az értékesítési vezető feladata. Kérjük, hogy viszonteladói szerződéskötési szándékod ügyfélszolgálatunkon jelezd írásban, a neved, a boltod pontos címe és a telefonos elérhetőséged megadásával. Az igényeket a jelentkezések sorrendjében dolgozzuk fel.

FONTOS! Érdemes időben jelentkezni, mert egy-egy városban, korlátozott számú viszonteladói szerződést kötünk.

Kollégánk egy munkanapon belül telefonon keres és teljeskörű tájékoztatást ad ebben a témában.

 

ügyfélszolgálat

Elszámolható-e a kutyatáp számlája a cégemben?

Egyeztettünk több számviteli szakemberrel ebben a kérdésben. A vélemények megoszlanak. Ami többségük közel egységes álláspontja alapján elmondható, érdemes különbséget tenni egy kedvtelésből tartott, otthonról magunkkal vitt "irodai segédmunkatárs-kutya" és a telephelyi riasztórendszer- és/vagy figyelőszolgálat híján, telephelyi őrzés-védelemre tartott, vagy kutyás járőr-szolgálatos munkára tartott kutya etetésének (céges) elszámolása között. Egyik esetben reprezentációs költségként jellemzően úgy viselkedik, mint például a céges számlára vásárolt kávé stb., azaz "repi" költségként járulékterhe keletkezhet, keletkezik. Másik esetben akár anyagköltségként is kezelhető lehet - megvizsgálva az egyéb feltételeket (tevékenységi kör, stb.), körülményeket -, hiszen a kutyatáp a "négylábú járőr munkatárs üzemanyaga"-ként definiálható. Utóbbi esetben anyagköltségként az áfa-tartalom is levonásba helyezhető lehet.

Kiemelten felhívjuk a figyelmet, hogy céges számlaigény esetén kérjük, hogy annak a saját cégedben való elszámolhatóságáról egyeztess a könyvelőddel.

Fenti sorok külső információk alapján a figyelemfelhívás célját szolgálják és nem minősülnek számviteli tanácsadásnak, így az kutyatáp számlájának saját céges elszámolhatóságának vizsgálata a megrendelők feladata és felelőssége!

 

Végfelhasználóként cégre kérek számlát, hova írjam az adószámot?

Kérjük, hogy a kutyatáp céges elszámolásáról feltétlenül egyeztess a könyvelőddel. Amennyiben a számlát a cégedre kéred az adószám kötelező adat. Kérjük, hogy az adószámot a rendeléskor a "megjegyzés" mezőben add meg. Adószám hiányában kollégánk a számlázáskor felveszi veled a kapcsolatot. 

  Tovább a termékekhez...