Vásárlóink leggyakrabban feltett kérdései

Mit jelent a 100% termékvisszaküldés GARANCIA?

Az első vásárlástól számított 30 napon belül, ELSŐ VÁSÁRLÁSOD alkalmával érvényesen, kibontás után is visszaküldheted a megrendelt kutyatápot, ha a kutyusod mást szeretne! Próbáld ki kockázat nélkül. Kérjük, hogy kezdd a mintacsomagokkal a kóstoltatást. Visszaküldés esetén kérjük az info@dogsteak.hu e-mail címre küldj nekünk egy sort, a továbbiakról válaszban tájékoztatunk. 

A kutyatáp piacon ritka lehetőség, hogy egy terméket kipróbálás után is visszaküldhetsz. Mi biztosak vagyunk a minőségben és rengeteg pozitív visszajelzést kapunk vásárlóinktól. Ezzel együtt egyre több fotót és videót is, amelyekből a webáruházunk főoldalán is találsz néhányat.
 

Jogszabályi értelmezésben alap esetben kibontott termék visszaküldése nem támogatott. Mi viszont nem csak hisszük, hogy a DOGSTEAK a legmagasabb minőséget képviseli a kutyatápok piacán, vásárlóink a gazdik és fogyasztóink a kutyusok pozitív visszajelzései alapján is.

Ettől függetlenül úgy döntöttünk, hogy GARANCIÁT adunk ELSŐ VÁSÁRLÁSODHOZ, melyhez ajándék termék-mintákat is kapsz, hogy ki tudd próbálni mielőtt kibontod a zsákot. A többit akár jutalomfalatnak is használhatod. 

A DOGSTEAK 100% termékvisszaküldés GARANCIA azt jelenti, hogy termékeinket már az első vásárlásod alkalmával kockázat nélkül rendelheted meg. Amennyiben kutyusodnak nem ízlik, jelezd ügyfélszolgálatunkon és mi küldünk egy futárt érte. Visszaérkezéskor pedig visszatérítjük a termék árának általad kifizetett összegét a bankszámládra. Kevesen élnek vele, mert a kutyusok szeretik termékeinket. Bízunk abban, hogy a Te kutyusod is elégedetten ropogtatja majd az ízletes, finom illatú falatokat! 

Boldog ropogtatást kívánunk!

  Tovább a termékekhez  

 

Viszonteladónak szeretnék jelentkezni. Mi a teendőm?

Kérjük küldj egy rövid e-mailt, hogy a dogsteak márka viszonteladója szeretnél lenni, a neved, a fizikai boltod pontos nevével és címével valamint a telefonos elérhetőséged megadásával és hamarosan keresünk a részletekkel. Várjuk jelentkezésed, ha állateledel boltod van!

ügyfélszolgálat

Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelésed sikeres véglegesítését követően jellemzően 1-2 munkanapon belül meg kell kapnod a csomagot, amelyet az MPL futárszolgálat szállít házhoz.

Ha nem szeretsz várni a futárra, akkor a rendelési felületen érdemes a többezer postapont vagy mpl csomagpont (MOL kutak, Media Markt-ok stb.) közül választani, ahol a nyitvatartási időben kényelmesen felvehető a csomag. Irányítószám szerinti kereséssel egyszerűen kiválaszthatod a rendeléskor a számodra kedvező átvételi pontot.


Munkanapokon 12:00 előtt leadott rendeléseket aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárnak. Már akár másnap is megkaphatod a címedre, ami a futárszolgálat leterheltségétől függően, az átadástól számítva 1-2 munkanap. A kiszállításról minden esetben sms értesítést kapsz. Ha csomagpontra kéred, akkor kényelmesen saját időbeosztásod szerint útba ejtheted a következő munkanaptól. Erről szintén értesítést kell kapnod. Fontos, hogy a rendeléskor a telefonszámod jól legyen megadva.

A munkanapokon 12:00 után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon adjuk át a futárnak, így azokat várhatóan egy munkanappal később kézbesíti a futárszolgálat, mint a délelőtti rendeléseket.

● A hétvégén és ünnepnapokon leadott rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel és adjuk át a futárszolgálatnak. Kivétel a karácsonyi időszak, amikor mi is mindannyian családi körben pihenünk, így az ünnepek közötti rendeléseket az újév első munkanapján kezdjük el feldolgozni beérkezési sorrendben. A feladáskor minden esetben e-mailben kapsz tőlünk üzenetet.

Rendelés megkezdése: TERMÉKEK

Hogy kapok értesítést a futárcégtől a kiszállításról, ha a telefonszámot nem jól adom meg?

Elsődlegesen a telefonos sms értesítést tartjuk előnyösnek, ám előfordul, hogy a megadott telefonszámból hiányzik egy-egy karakter vagy a körzetszám nincs beírva, illetve van aki vezetékes telefonszámot ad meg. Ilyenkor a futárcég csak email-ben tud értesítést küldeni a kiszállításról. Utólagos adatmódosításra viszont van több lehetőség is. 

Kiemelten fontos, hogy a megrendeléskor valódi adatellenőrzés történjen minden kedves vásárlónk részéről, mert sok esetben a böngészőbe mentett adatok nem megfelelőek. 

Köszönjük!

>> Adatot módosítok önállóan a vásárlói felületemen <<

>> Adatmódosítás kérés írásban az ügyfélszolgálattól <<

 

>> Vissza a főoldalra <<

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A kosárban lehetőséged van választani az 

 

 - az előre-utalás (a csomagot átutlás után adjuk fel),

 - az utánvét (készpénzzel vagy bankkártyával fizetsz a futárnál a csomag átvételekor) és

 - az online bankkártyás fizetés között.

 

Előre-utalás esetén a visszaigazolásban találod az átutaláshoz szükséges adatokat rögtön az elején egy zöld mezőben.

Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni. 

Online bankkártyás fizetéshez a Simplepay rendszerét használjuk, azon keresztül tudsz a megrendeléssel egy időben kényelmesen, gyorsan és biztonságosan fizetni.

 

A rendelést ide kattintva kezdheted el:  TERMÉKEK >>>  

Szeretnék érdeklődni a hipoallergén témáról bővebben.

Az  alábbi aloldalon  részletesen írunk a hipoallergén témáról.

Hogyan lehetek dogsteak törzsvásárló?

Regisztrált vásárlóként az első vásárlásodat követően auomatikusan dogsteak törzsvásárlói státuszt kapsz. A második vásárlásnál a felhasználói bejelentkezés után a rendszer azonosít és - összeghatártól függetlenül - a vásárlás folyamán a kosaradban automatikusan aktiválja a 10% törzsvásárlói kedvezményt, hűségedért cserébe.

 

Élek a lehetőséggel!  >>> Regisztráció  

 

Már nem először vásárlok, miért nem számol a kosár a törzsvásárlói kedvezményemmel?

A válasz egyszerű. Nem jelentkeztél be rendelés előtt, így a rendszer elsőnek érzékeli a vásárlást.

|ES|nbsp;

Az első rendelés alkalmával egy menetben a regisztrációt javasoljuk elvégezni. A második vásárlástól a rendelés előtti bejelentkezéssel a kosár automatikusan levonja a kedvezményt.

Természetesen odafigyelünk mi is, ha bejelentkezés nélkül történik további rendelés, igyekszünk utólag korrigálni a rendelés összegét, ám a rendelések száma folyamatosan nő.|ES|nbsp;

Érdemes tehát bejelentkezni rendelés előtt.

Köszönjük!

Regisztráció, bejelentkezés

Termékek

Bankkártyás fizetéskor nem a kedvezményes összeget látom, mit tegyek?

Minden esetben a rendelés előtt kérjük jelentkezz be és onnan már a második vásárlástól a törzsvásárlói kedvezményt automatikusan kezeli a kosár. Bejelentkezés hiányában a rendszer nem tudja hozzád társítani a rendelést, így ez esetben teljes áron számol.

Amennyiben kuponkóddal vásárolsz, nem elég a kuponkód mezőbe beírni a kódot, a kupon beváltása az OK gomb megnyomásával érvényesíthető, ehhez nem kell feltétlenül bejelentkezni, de a törzsvásárlói kedvezmény aktiválásához minden esetben.

 

Van-e lehetőségem rendszeresen megkapni ugyanazt a terméket, külön rendelés nélkül?

Igen. Írásban lehet megrendelni ezt a szolgáltatást. Ennek semmilyen külön előfizetési díja vagy egyéb felára nincs. Ha szeretnéd adott terméket/termékeket, meghatározott időnként külön rendelés nélkül megkapni automatikusan, akkor küldj nekünk egy e-mailt az info@dogsteak.hu címre és beállítjuk rendszerünkben. Ez esetben is van lehetőség átutalással előre fizetni, ekkor minden feladást egy díjbekérés előz meg vagy a futárnál utánvéttel is tudod rendezni a számlát. Utóbbi esetben csak egy email-t kapsz arról, hogy a csomagot feladtuk.

 

Kérjük szépen add meg a levélben a 

 

  termék(ek) pontos nevét, 

  kiszelés(ek) méretét, 

  darabszámot, 

  fizetési módot (előre utalás vagy utánvét) és 

  kezdő időpontot és a kívánt gyakoriságot, 

 

mi pedig automatikusan küldjük a kívánt terméket a kívánt rendszerességgel. 

 

Természetesen törzsvásárlóként a kedvezményedet is automatikusan levonjuk a végösszegből.

 

  dogsteak ügyfélszolgálat  

 

 

Mit tegyek ha sérülten érkezik a csomagom?

Minden csomagot szigorúan ellenőrzünk feladáskor. 100%-ban sérülésmentes állapotban adjuk fel. Ritkán viszont előfordul, hogy szállítás közben megsérül. Minden csomagra biztosítást kötünk ezért is ne habozz a futárnál reklamációt benyújtani. A sérülés mértékétől függően el tudod dönteni, hogy a termék felhasználható-e vagy sem. Ha úgy ítéled meg hogy a sérülés mértéke miatt nem fogadható el számodra a termék, akkor ne vedd át a futártól. Reklamációt kizárólag kiszállításkor vesz fel a futár. A biztonság kedvéért kérjük készíts a sérülésről egy fényképet is és küldd el nekünk még aznap emailben, hogy soron kívül tudjunk küldeni neked egy másik azonos terméket. Köszönjük!

 

Elszámolható-e a kutyatáp számlája a cégemben?

Egyeztettünk több számviteli szakemberrel ebben a kérdésben. A vélemények megoszlanak. Ami többségük közel egységes álláspontja alapján elmondható, érdemes különbséget tenni egy kedvtelésből tartott, otthonról magunkkal vitt "irodai segédmunkatárs-kutya" és a telephelyi riasztórendszer- és/vagy figyelőszolgálat híján, telephelyi őrzés-védelemre tartott, vagy kutyás járőr-szolgálatos munkára tartott kutya etetésének (céges) elszámolása között. Egyik esetben reprezentációs költségként jellemzően úgy viselkedik, mint például a céges számlára vásárolt kávé stb., azaz "repi" költségként járulékterhe keletkezhet, keletkezik. Másik esetben akár anyagköltségként is kezelhető lehet - megvizsgálva az egyéb feltételeket (tevékenységi kör, stb.), körülményeket -, hiszen a kutyatáp a "négylábú járőr munkatárs üzemanyaga"-ként definiálható. Utóbbi esetben anyagköltségként az áfa-tartalom is levonásba helyezhető lehet.

Kiemelten felhívjuk a figyelmet, hogy céges számlaigény esetén kérjük, hogy annak a saját cégedben való elszámolhatóságáról egyeztess a könyvelőddel.

Fenti sorok külső információk alapján a figyelemfelhívás célját szolgálják és nem minősülnek számviteli tanácsadásnak, így az kutyatáp számlájának saját céges elszámolhatóságának vizsgálata a megrendelők feladata és felelőssége!

 

Végfelhasználóként cégre kérek számlát, hova írjam az adószámot?

Amennyiben a számlát a cégedre kéred az adószám kötelező adat a bizonylaton. Így ha kiválasztod, hogy cégre kérsz számlát a rendelési felületen meg tudod adni a cég adószámát is a számlázási adatok között. A kutyatáp céges elszámolásáról érdemes egyeztetni a cég könyvelőjével.

Tovább a termékekhez...